Meniu
Meniu
Prekių krepšelis

Prekių grąžinimas

7. Garantija

7.1  Pardavėjo parduodamoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija.

7.2 Prekės keičiamos arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu, -  negalima pašalinti.

7.3 Garantinio termino laikotarpiu paaiškėjus, kad prekė neatitinka kokybės reikalavimų, trūkumai nėra netinkamo Prekės sandėliavimo, laikymo, eksponavimo ar naudojimo pasekmė ir Pirkėjas apie tokius trūkumus pranešė Pardavėjui nedelsiant jiems paaiškėjus, Pardavėjas savo nuožiūra arba pašalina trūkumus, arba, jeigu trūkumų neįmanoma pašalinti, pakeičia Prekę nauja Preke. Garantinis remontas atliekamas Pardavėjo patalpose. Prekę garantiniam remontui atlikti pristato Pirkėjas.

8. Prekių grąžinimas ir keitimas

8.1  Pardavėjo parduodamoms prekėms yra suteikiama 14d. grąžinimo arba keitimo garantija. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas, iš kurio Pirkėjas įsigijo prekę, turi teisę negrąžinti pinigų už prekes, kurios grąžintos su trūkumais. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas adresu : Tilžės g. 13 Šiauliai, LT-78242, grąžindamas per kurjerį arba tiesiogiai Pardavėjui atskirai suderindami telefonu paskambinęs Elektroninėje parduotuvėje nurodytu telefono numeriu.

8.2  Grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje, prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta , prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. Nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.

8.3 Norint grąžinti prekę užpildant ir atsiunčiant Pardavėjui prekių grąžinimo formą. Šią formą galite rasti čia:  

https://www.babycare.lt/index.php?route=account/return/add

8.4 Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d. po to, kai yra patikrinama, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės. "www.babycare.lt" vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida. 

8.5  Nekokybiškų prekių grąžinimas ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis. Grąžintų prekių būklė patikrinama jei grąžinamos prekės yra kokybiškos iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas prekių pristatymo Lietuvoje mokestis, jei Pirkėjas pasirinko kitą negu Pardavėjas siūlė pigiausią prekės pristatymo būdą. Administravimo mokestis 6 Eur (įskaitant PVM) už kiekvieną grąžinamos Prekės vienetą pagal Pardavėjo pateiktą sąskaitą skirtas padengti sandėlio sistemų palaikymo ir prekių paruošimo/grąžinimo proceso, sąnaudas, bei mokestis už grynų pinigų operacija ( jeigu buvo pasirinktas apmokėjimo būdas grynais pristatymo metu).

8.6 Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes pardavėjas atsakomybės neprisiima.

8.7 Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas 14 dienų terminas.

8.8 Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, nepilnos komplektacijos ar nekokybiškos prekės. Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 14 dienų, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@babycare.lt arba paskambinęs Elektroninėje parduotuvėje nurodytu telefonu. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis ar papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.